Winkelmand

Bezorgen of afhalen

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen door PostNL/ bpost of zelf afhalen bij ons in de winkel. Bij een bestelling boven de €100 is verzending gratis, onder de €100 wordt additioneel €3,95 in rekening gebracht.

Thuisbezorgen door PostNL (Bpost voor België)

Wanneer u op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt, worden de artikelen de volgende dag geleverd (mits op voorraad of anders vermeld).

Product niet op voorraad? Wij hanteren de volgende levertijden:

Leveranciers binnen Nederland | 1 tot 5 werkdagen
Leveranciers buiten Nederland | 1 tot 10 werkdagen 

PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Maandag en zondag zijn dus geen bezorgdagen.

Niet thuis  (Nederland)
U kunt met uw postcode en huisnummer bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we deze standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren zult u een bericht van de chauffeur ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis' code. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging.

Niet thuis (België)
Indien u niet thuis bent wanneer uw postbode langskomt met uw pakket, krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus. U kan dan kiezen om het pakket op te halen bij een postkantoor bij u in de buurt of u kan bellen om gratis een tweede presentatie te vragen van uw pakket wanneer u wel thuis bent.

Pakket afhalen
Indien u en de buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet heeft kunnen ontvangen, of als u heeft gekozen om uw zending op te halen bij een Postkantoor van PostNL, kunt u met het bericht van de chauffeur de zending afhalen. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen, dient u zich altijd te legitmeren.

Legitimatiebewijs 
U dient bij het ophalen van uw pakket altijd een geldig legitmatiebewijs mee te nemen.

Wanneer u niet thuis bent, komt de bezorger op de volgende bezorgdag nog een keer langs. Bent u de tweede keer ook niet thuis, dan laat de bezorger een afhaalbericht achter. Daarop staat aangegeven bij welk postkantoor uw bestelling maximaal drie weken ligt.

Status bezorging
U kunt op elk moment van dag hier inloggen om de status van uw bestelling te bekijken. Zodra uw pakket is verzonden kunt u deze volgen met de Track & Trace code die u kunt vinden bij de details van uw bestelling. Geen account aangemaakt tijdens uw bestelling? Geen probleem. Stuur ons een mailtje met uw ordernummer en u ontvangt binnen 48uur uw orderstatus per mail.

Geen orderbevestiging?
Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling geen orderbevestiging heeft ontvangen en u er zeker van bent dat deze niet in uw ‘ongewenste mail’ terecht is gekomen, neem dan contact met ons op. Wij zullen er voor zorgen dat uw bestelling, indien gewenst, alsnog doorgevoerd en correct afgehandeld wordt.